Beautiful-Bijoux

27-04-2013 09:18

Hoi!

Vandaag ga ik schrijven over een hele leuke site, namenlijk www.beautiful-bijoux.com ! (sorry als in deze review de L soms wegvalt maar die toets is kapot) ;)

 

Beautiful-Bijoux is een leuke, overzichtelijke site met hele toffe sieraden. Zelf heb ik er al meer dan tien sieraden van en ik ga er vandaag weer een paar bestellen! Je bestelling komt aan in een suuper schattig doosje:

Hoe leuk is dat?! Ik gebruik deze doosjes om al mijn kleine spulletjes in te bewaren want het ziet er zo leuk uit! En dan nog iets super leuks: Bij elke bestelling krijg je een cadeautje!!! Dat betekent dat je dus bijvoorbeeld een ring er gewoon gratis bij krijgt!!! Super leuk!

Voor de rest komt de bestelling super snel, de sieraden zijn super kwaiteit en niet te vergeten: De sieraden zijn gewoon super leuk!

 

Wat kan je op de site kopen?

Je kunt er:

-Ringen

-Kettingen

-Sjaals

-Tassen

-Telefoon asseciores 

en nog veeeeeel meer kopen! Zeker de moeite waard om eens te kijken en misschien ook wel wat te kopen? ;)

 

Als laatste is het ook heel leuk dat ze altijd wel iets in de sale hebben en omdat ik echt HOUD van sale is dat echt heel erg handig!

 

Kijk dus op www.beautiful-bijoux.com !!!!!

 

X-X-X Annemijn,

Delicious-Beauty

—————

Terug


Beautiful-Bijoux

Datum: 27-04-2013

Door: Marlou / Beautiful-bijoux

Onderwerp: .

Wat een leuk artikel zeg! Bedankt! We gaan vanmiddag een link op de site zetten.

En bedankt voor de bestellingen natuurlijk ;).

Reageer

—————

Datum: 27-04-2013

Door: Annemijn, Delicious-Beauty

Onderwerp: Re:.

Bedankt! ik vond het erg leuk om er een artikel over te schrijven!!

Reageer

—————





Contact

delicious-beauty


Zoek je iets? Zoek het gerust op!


Hoii lieve mensen!

Zoals jullie weten ben ik het nieuwe lid bij Delicious-beauty. Iets over mezelf: ik heet Nynke, ben 13 jaar oud en hou heel veel van mijn familie, vrienden, muziek, lezen, dieren, paardrijden, films kijken en natuurlijk bloggen, fashion en beauty!

Annemijn en ik posten hier vlogs, revieuws, onze mening over beautyproducten, lifestyle.. Kortom: alles wat met beauty te maken heeft!

Have fun! 

Groetjes Nynke & natuurlijk Annemijn!


 

  Welkom op onze site!