Calvin Klein flavored lip gloss

14-03-2013 21:07

Haiii!

Vorige week ging ik met Sarah naar de stad en toen kwam ik langs een winkel met Calvin Klein make-up voor niet zoveel geld! Dus ik supersnel naarbinnen en zag de delicious pout flavored lip gloss liggen. Hij was maar 4,00 euro dus ik heb hem eigenlijk meteen maar gekocht. Toen ik thuis kwam en hem ging testen viel hij echt SUPER tegen! Maar let's get started!

Laten we beginnen met het uiterlijk. Omdat er CK op stond was ik eigenlijk al meteen verkocht maar hij ziet er jaa.. hoe ga ik dat omschrijven... Kijk maar gewoon naar de foto en dan zie je zelf hoe het eruit ziet!

 

 

Ik heb zelf de rechtse genaamd fiesta gekocht. Die vond ik er mooi uit zien en dat is echt mijn kleur! 

 

Als tweede ga ik het hebben over het pigment. Daar heb je het al, dus geen. Geen pigment! Als je heel veel op je lippem doet zie je net een roze tintje, maar dat zie je pas als je HEEL goed kijkt! Echt een tegenvaller dus! En de naam flavored lip gloss maakt hij ook niet waar, hij smaakt naar plastic en ruikt naar hele sterke mint. Ik hou van mintgeuren maar dat gaat me wel een beetje te ver

Als laatste want ik denk dat jullie niet echt zin hebben om nog meer gezeur over deze lipgloss te horen, de substantie! De substantie is plakkerig en dat blijft wel zo maar de lipgloss zorgt wel voor een mooie glans en blijft de hele dag zitten.

 

niet echt een aanrader dus, maar als je wilt gaan voor een kleurloze subtiele lipgloss is het wel een goede keuze maar hij blijft stinken!

 

x-x-x Annemijn, Delicious-Beauty

 

PRIJZEN

Bij de budget, big bazar of andere budget winkel:

€4,00

bij de echte drogisterijen of CK winkels:

12 tot 15 euro!

 

 

 

—————

Terug


Contact

delicious-beauty


Zoek je iets? Zoek het gerust op!


Hoii lieve mensen!

Zoals jullie weten ben ik het nieuwe lid bij Delicious-beauty. Iets over mezelf: ik heet Nynke, ben 13 jaar oud en hou heel veel van mijn familie, vrienden, muziek, lezen, dieren, paardrijden, films kijken en natuurlijk bloggen, fashion en beauty!

Annemijn en ik posten hier vlogs, revieuws, onze mening over beautyproducten, lifestyle.. Kortom: alles wat met beauty te maken heeft!

Have fun! 

Groetjes Nynke & natuurlijk Annemijn!


 

  Welkom op onze site!