Calvin Klein lipstick

27-04-2013 08:34

Dit is een van mijn eerste CK producten, ik vind het ook heel leuk om dit

product te reviewen. Ik heb deze lipstich gekregen voor men verjaardag 

echt super leuk !! Ik heb deze lipstick in de kleur 31137 Rose Rush.

Ik zal hem wel even laten zien.

Ik vind het echt een prachtige kleur.

Deze lipstick heb ik op men hand gister geswatst en hij zit er nu nog goed op

wel wat vager maar nog steets goed. 

Ik zal hem even een swatchen.

  

Hij blijft zo als ik net al zij heel lang zitten op je hand maar op je lippen

zal die wel minder lang blijven zitten want je drinkt en eet ook dus daar slijt je

lipstick ook van. Maar op je lippen blijft die wel ongeveer een halve dag zitten als je hem eerst even goed 

heb laten drogen.

 

Conclusie: goede en fijne lpstick en zal het je zeker aan raden.

Prijs: bij de big bizar 3 euro.

als je nog vragen hebt mail ons dan naar: delicous-beauty@live.nl

 

-xox- delicious-beauty

geschreven door: sarah

—————

Terug


Reageren

Geen commentaar gevonden.





Contact

delicious-beauty


Zoek je iets? Zoek het gerust op!


Hoii lieve mensen!

Zoals jullie weten ben ik het nieuwe lid bij Delicious-beauty. Iets over mezelf: ik heet Nynke, ben 13 jaar oud en hou heel veel van mijn familie, vrienden, muziek, lezen, dieren, paardrijden, films kijken en natuurlijk bloggen, fashion en beauty!

Annemijn en ik posten hier vlogs, revieuws, onze mening over beautyproducten, lifestyle.. Kortom: alles wat met beauty te maken heeft!

Have fun! 

Groetjes Nynke & natuurlijk Annemijn!


 

  Welkom op onze site!