Cien SOS handcrème

06-04-2013 08:02

Deze handcrème werkt zo goed tegen drogen handen.

Het is net vaseline die je op je hand smeert met nog iets van handcrème, want als je hem uit smeert over 

je huid dan laat die een witte waas achter, maar als je goed vrijft gaat het ook weg.

Ik zal eerst wel even laten zien hoe het product er uit ziet:

 

Ik had het net ook al over de substantie van dit product.

Het is echt een hele dikke voedende creme, de substantie is net vaseline en 

als je het uit smeert en je ziet die witte waas dan denk ik oja het is toch een handcreme :).

Ik had van te voren ook hele lelijke nagel riemen maar toen ik dat product gebruikte

was het meteen weer helenmaal mooi. En elke keer als ik dan weer een veletje zag smeerde

ik en was het weer mooi.

Ik zal je even een foto laten zien van de substantie:

Dit product is dus echt een wonder middel, het werkt echt heel goed

je handen knappen er echt van op het enige komentaar die ik kan leveren 

is dat het niet heel snel in trekt maar wat wil je ook met zon dikke creme :).

Ik zal dit product zeker aan raden en is verkrijg baar de lidl. (daar heb ik hem vandaan)

en dit product kost 2,29 echt je geld waart !!!

 

-xox- delicious-beauty 

geschreven door: Sarah.

 

 

 

—————

Terug


Contact

delicious-beauty


Zoek je iets? Zoek het gerust op!


Hoii lieve mensen!

Zoals jullie weten ben ik het nieuwe lid bij Delicious-beauty. Iets over mezelf: ik heet Nynke, ben 13 jaar oud en hou heel veel van mijn familie, vrienden, muziek, lezen, dieren, paardrijden, films kijken en natuurlijk bloggen, fashion en beauty!

Annemijn en ik posten hier vlogs, revieuws, onze mening over beautyproducten, lifestyle.. Kortom: alles wat met beauty te maken heeft!

Have fun! 

Groetjes Nynke & natuurlijk Annemijn!


 

  Welkom op onze site!