Curl & shock mascara van Biguine make-up

20-09-2013 21:55

Na een lange tijd weer een review van mij (Nynke, het nieuwe lid) en dit keer over mascara!

Het gaat over de 'Curl & shock mascara' van Biguine make-up. De mascara die ik altijd gebruik, mijn mening over de mascara is: ik vind het een erg fijne mascara. hij is ook erg geschikt voor meiden met korte wimpers -zoals ik-. Hij klontert niet veel, en na een paar lagen te hebben aangebracht op je wimpers zie je ook een goed effect! Het enige nadeel vind ik dat hij niet waterproof is, na een regenbui is de mascara al erg uitgelopen.

Maar voorderest is hij erg fijn na mijn mening! Ook echt een aanrader voor mensen met korte wimpers!

Prijs: rond de 8 euro

Geschreven door Nynke

—————

Terug


Contact

delicious-beauty


Zoek je iets? Zoek het gerust op!


Hoii lieve mensen!

Zoals jullie weten ben ik het nieuwe lid bij Delicious-beauty. Iets over mezelf: ik heet Nynke, ben 13 jaar oud en hou heel veel van mijn familie, vrienden, muziek, lezen, dieren, paardrijden, films kijken en natuurlijk bloggen, fashion en beauty!

Annemijn en ik posten hier vlogs, revieuws, onze mening over beautyproducten, lifestyle.. Kortom: alles wat met beauty te maken heeft!

Have fun! 

Groetjes Nynke & natuurlijk Annemijn!


 

  Welkom op onze site!