essence quattro eyeshadow

27-04-2013 09:06

Ik heb vandaag een review van een essence quattro ogschaduw.

Ik vind dit palletje heel mooi en ik kan hier ook wel aardig veel mee.

De kleur is 12 purple day.

Hier is er een foto van laten zien

 

Ik wou toevallig nog een roze kleur en daar zat die ook in, ik vind voor de rest het palletje 

heel mooi.

Hij brengt heel fijn aan en heeft goede pichment.

Hier zijn de swachtes 

Ik ga hier voor jullie vast een look mee maken en dan zal die wel op 

de site verschijnen.

Conclusie:fijne en mooie kleuren en ook nog buget proof.

prijs: 2,99 

als je nog vragen hebt over dit product mail ons dan naar: delicious-beauty@live.nl

 

-xox delicous-beauty

geschreven door: Sarah

—————

Terug


Reageren

Geen commentaar gevonden.





Contact

delicious-beauty


Zoek je iets? Zoek het gerust op!


Hoii lieve mensen!

Zoals jullie weten ben ik het nieuwe lid bij Delicious-beauty. Iets over mezelf: ik heet Nynke, ben 13 jaar oud en hou heel veel van mijn familie, vrienden, muziek, lezen, dieren, paardrijden, films kijken en natuurlijk bloggen, fashion en beauty!

Annemijn en ik posten hier vlogs, revieuws, onze mening over beautyproducten, lifestyle.. Kortom: alles wat met beauty te maken heeft!

Have fun! 

Groetjes Nynke & natuurlijk Annemijn!


 

  Welkom op onze site!