hema dagcrème

15-03-2013 17:41

Deze dagcrème vind ik prima werken hij verzorgt mijn huid goed en 

als ik een drogen huid heb of na het reinigen van men gezicht doe ik

deze crème op en heb nergens meer last van.

 

De vormgeving vind ik lekker simpel alleen toen ik hem kocht zat er een scheur in de dop,

hij droogt daar gelukkig niet door uit maar toch vind ik het jammer van de scheur.

De substantie van het product vind ik fijn omdat het niet te dun en niet te dik is.

De crème trekt best snel in na een kwatiertje is het al ingetrokken en dat vind ik 

fijn omdat ik dan niet heel de tijd met een vetlaag op men gezicht loop.

Hier is de sebstantie van de dagcrème:

 

conclusie: ik vind het een fijn product en zal het je ook aanraden als je een niet 

te dikken dagcrème zoekt.

De prijs van dit product: rond de 4 euro en dat vindt ik wel een redenlijke prijs.

 

Als je nog een vraag over het product hebt mail ons dan en wij zullen ons zo snel mogenlijk antwoorden.

 

-xox-  delicious-beauty

Geschreven door: Sarah

—————

Terug


Contact

delicious-beauty


Zoek je iets? Zoek het gerust op!


Hoii lieve mensen!

Zoals jullie weten ben ik het nieuwe lid bij Delicious-beauty. Iets over mezelf: ik heet Nynke, ben 13 jaar oud en hou heel veel van mijn familie, vrienden, muziek, lezen, dieren, paardrijden, films kijken en natuurlijk bloggen, fashion en beauty!

Annemijn en ik posten hier vlogs, revieuws, onze mening over beautyproducten, lifestyle.. Kortom: alles wat met beauty te maken heeft!

Have fun! 

Groetjes Nynke & natuurlijk Annemijn!


 

  Welkom op onze site!