les yeux doux lancôme Rose Romance palet.

28-04-2013 16:16

Hey ik heb voor jullie vandaag een wat duurder product 

namenlijk iets van lancôme.

Het geeft me ook een heel luxe gevoel als ik dit zo aan het reviewen ben.

Dit palet is heel subtiel dus heel geschikt voor de beginende make-up lief hebbers,

alleen zou ik eerst even sparen.

Ik zal even aan jullie laten zien hoe die er uit ziet:

 

Het zijn dus allenmaal een beetje roze tinten wat ik persoonlijk 

heel mooi vind om in wat heftigere looks te gebruiken om het dan een beetje op te lichten

of voor als ik niet zo'n zin heb in veel make-up.

Ik vind dat de kleuren makkelijk aanbrengen ik zal wel swachtes zien:

 

De pichment is dus ook heel goed.

 

Conclusie: een mooi en lux product

prijs: rond de 40 euro.

Heb je nog vragen over dit product mail ons dan naar delicious-beauty@live.nl

 

-xox- delicious-beauty

geschreven door: Sarah

 

—————

Terug


reageren

Geen commentaar gevonden.





Contact

delicious-beauty


Zoek je iets? Zoek het gerust op!


Hoii lieve mensen!

Zoals jullie weten ben ik het nieuwe lid bij Delicious-beauty. Iets over mezelf: ik heet Nynke, ben 13 jaar oud en hou heel veel van mijn familie, vrienden, muziek, lezen, dieren, paardrijden, films kijken en natuurlijk bloggen, fashion en beauty!

Annemijn en ik posten hier vlogs, revieuws, onze mening over beautyproducten, lifestyle.. Kortom: alles wat met beauty te maken heeft!

Have fun! 

Groetjes Nynke & natuurlijk Annemijn!


 

  Welkom op onze site!