maybelline new york the falsies volume express mascara

15-03-2013 13:30

Deze mascara ben ik echt over te spreken hij geeft zo'n mooi efect !!

Ik had hier voor een mascara van miss sporty, maar mijn mascara is daar 

niks meer bij hahaha.

Zo ziet de mascara eruit:

 

Ik vind het een leuke vormgeveing alleen niet bijzonder.

Ik vind het wel heel gezellig of vrolijk met dat paars en blauw samen.

Het kwastje van deze mascara is een beetje gebogen ik weet nou niet

echt of dat dat nou het verschil maakt maar hij is gewoon ZO goed dat

het me eigenlijk niet uit maakt.

Hier een foto van het kwastje:

 

Als je het aan brengt is het echt heel mooi je wimpers 

staan ook echt een suk omhoog je hebt hier eigenlijk zelfs geen

wimper kruller voor nodig.

Ik kan wel blijven vertellen dat het een SUPER fijn product is 

maar ik laat maar eens een foto zien van het efect.

Maar het is nog duidenlijker met een verschil, want je ziet echt het verschil

tussen wel of geen mascara.

 

conclusie: het is een super mooie mascara en doet zijn werk goed.

En de mascara blijft heel lang zitten.

Ik zal de mascarq jullie ook aanraden omdat die mooi en goed is.

prijs van dit product: 14,99 misschien aan de dure kant maar als je een beetje

spaart dan moet het te doen.

 

Als je nog vragen hebt over het product dan kun je ons altijd mailen.

-xox- delicious-beauty

Geschreven door: Sarah

 

—————

Terug


Contact

delicious-beauty


Zoek je iets? Zoek het gerust op!


Hoii lieve mensen!

Zoals jullie weten ben ik het nieuwe lid bij Delicious-beauty. Iets over mezelf: ik heet Nynke, ben 13 jaar oud en hou heel veel van mijn familie, vrienden, muziek, lezen, dieren, paardrijden, films kijken en natuurlijk bloggen, fashion en beauty!

Annemijn en ik posten hier vlogs, revieuws, onze mening over beautyproducten, lifestyle.. Kortom: alles wat met beauty te maken heeft!

Have fun! 

Groetjes Nynke & natuurlijk Annemijn!


 

  Welkom op onze site!