NIVEA: verzachtende reinigingscrème

15-03-2013 07:36

Deze reinigings melk is echt mijn favourite renigings melk op dit moment.

Deze crème maakt mijn huid super zachte en haald mijn make-up er super goed af.

Ik heb dan wel geen waterproef mascara op, maar mijn mascara haald die er super goed af.

De vormgeving vind ik ook heel leuk en het  product ruikt ook heel lekker.

Het product bevat amandelolie en calendula extract.

De substantie van het product is vet en niet al te vet en als ik het product heb gebruikt

is mijn huid niet alleen gereinigt maar ook super zacht.

Ik doe normaal als ik mijn gezicht heb schoon gemaakt doe ik altijd dagcrème op voor 

extra voeding maar dat is bij de reinigings melk niet eens nodig.

Dit is de substantie van het product.

 

Dit belooft de verpakking maar wat vind ik daar van?

reinigt mild: hij reinigt mijn gezicht goed en mijn mascara haalt die er gewoon prima af.

kalmeert voor een zachte huid: het is waar alleen over het kalmeren kan ik niks zeggen want daar heb ik geen last van gehad.

 

conclusie: ik vind het een suoer fijn product en zal je het ook zeker aanraden.

De prij van dit product: 4,15 en dat is de prijs ook echt waar.

Dit product is onder andere tekoop bij: kruidvat en de etos.

 

Heb je vragen over het product kunt u ons altijd mailen.  

 

-xox- delicious beauty

Geschreven door: Sarah

—————

Terug


Contact

delicious-beauty


Zoek je iets? Zoek het gerust op!


Hoii lieve mensen!

Zoals jullie weten ben ik het nieuwe lid bij Delicious-beauty. Iets over mezelf: ik heet Nynke, ben 13 jaar oud en hou heel veel van mijn familie, vrienden, muziek, lezen, dieren, paardrijden, films kijken en natuurlijk bloggen, fashion en beauty!

Annemijn en ik posten hier vlogs, revieuws, onze mening over beautyproducten, lifestyle.. Kortom: alles wat met beauty te maken heeft!

Have fun! 

Groetjes Nynke & natuurlijk Annemijn!


 

  Welkom op onze site!