NOOSA armbanden

21-09-2013 21:06

NOOSA armbanden, wie kent ze niet? De armbanden met de zogeheten chunks, die ook wel bedels worden genoemd.

Ik ben persoonlijk echt fan van de armbanden, omdat je de chunks in allerlei soorten en maten hebt. Ik heb er zelf -ja heel erg- nog geen, maar ze staan wel op mijn verlanglijstje.

Ze komen nu ook erg veel voor bij meiden, je ziet ze ook echt overal!

Ze zijn te koop op https://www.shoppenbijhebbedinge.nl een webshop waar ze niet alleen erg veel armbanden hebben, maar ook andere producten van NOOSA, zoals NOOSA riemen, tassen en sjaals. De armbanden zijn ook te koop in veel verschillende sieraden/accesoire winkels.

Prijs: verschilt per armband, aangezien je grote en kleine hebt. De meeste zijn rond de 20 euro.

Geschreven door Nynke

—————

Terug


Contact

delicious-beauty


Zoek je iets? Zoek het gerust op!


Hoii lieve mensen!

Zoals jullie weten ben ik het nieuwe lid bij Delicious-beauty. Iets over mezelf: ik heet Nynke, ben 13 jaar oud en hou heel veel van mijn familie, vrienden, muziek, lezen, dieren, paardrijden, films kijken en natuurlijk bloggen, fashion en beauty!

Annemijn en ik posten hier vlogs, revieuws, onze mening over beautyproducten, lifestyle.. Kortom: alles wat met beauty te maken heeft!

Have fun! 

Groetjes Nynke & natuurlijk Annemijn!


 

  Welkom op onze site!