O.P.I. Austin-tatious Turquoise

15-03-2013 18:48

Hoi!

Dit keer een wat duurder product. Namenlijk een lakje van O.P.I.!!!! Ik hou van O.P.I. omdat de potjes altijd zo mooi zijn en de lakjes dekken 'meestal' super goed! Daarom nu een review over de O.P.I. Austin-tatious Turquoise. Laten we beginnen!

Als eerste: Het uiterlijk. Ik vind dat je er wel U tegen mag zeggen, zo mooi! Dat vind ik altijd wel van O.P.I. maar deze kleur zie er ook zo mooi uit! Ik vind lakjes van ciaté nog mooier maar deze zijn ook echt SUPER MOOI!

Als tweede: De dekking. Dit lakje dekt eigenlijk heel slecht.

 

Zoals je ziet dekt hij bijna niet. Maar als je er een lakje onder doet geeft het echt een super mooi effect!

Echt heel mooi vind ik! Dit lakje is ook perfect om galaxy nails mee te maken! Het onder lakje is: 313 miss bikini van Only you. Foto kan je zien in de review daarover en over de bijpassende donkere kleur en nog een lichtroze van dat merk. Oke, kort samengevat dus een super lakje! Hij dekt niet perfect maar met een bijpassend lakje is hij echt SUPER mooi! Een nadeel, de prijs. Het lakje kost namenlijk wel 12,50 maar dat is makkelijk te doen als je even spaart want het is het echt waard!

 

X-X-X Annemijn, Delicious-Beauty

 

—————

Terug


Contact

delicious-beauty


Zoek je iets? Zoek het gerust op!


Hoii lieve mensen!

Zoals jullie weten ben ik het nieuwe lid bij Delicious-beauty. Iets over mezelf: ik heet Nynke, ben 13 jaar oud en hou heel veel van mijn familie, vrienden, muziek, lezen, dieren, paardrijden, films kijken en natuurlijk bloggen, fashion en beauty!

Annemijn en ik posten hier vlogs, revieuws, onze mening over beautyproducten, lifestyle.. Kortom: alles wat met beauty te maken heeft!

Have fun! 

Groetjes Nynke & natuurlijk Annemijn!


 

  Welkom op onze site!