oohlala

28-04-2013 17:53

Dit is een webshop met hele leuke accensoire.

Ik had een paar sieraden gevraagt van deze webshop en heb er ook een 

paar gekregen ik zal het aan jullie wel even laten zien.

volgensmij kreeg je deze er bij als je aan zoveel euro besteed had.

 alleen hier hoorde nog een vogeltje bij.

Ik vind de serves ook heel leuk want mijn oma had daar voor mij bestelt en ze zij dat 

ze heel vriendelijk waren.

Ik zal snel even gaan kijken en mischien wel iets kopen want het is heel leuk en niet zo duur.

www.oohlala.nl 

 

-xox- delicious-beauty

geschreven door: Sarah

 

—————

Terug


reageren

Datum: 28-09-2013

Door: Roos en Oma

Onderwerp: Super webshop

Ik en mijn oma vinden het leuk om te shoppen bij ooh lala. Kan niet wachten tot de bestelling binnen is! xXx

Reageer

—————

Datum: 20-05-2013

Door: kim

Onderwerp: <3

wauw, super leuk ! :D

kusjes, Kim

ps. www.xxlivelaughlove.weebly.com , take a look!

Reageer

—————

Datum: 29-04-2013

Door: foto's

Onderwerp: foto's

Foto's?

Reageer

—————





Contact

delicious-beauty


Zoek je iets? Zoek het gerust op!


Hoii lieve mensen!

Zoals jullie weten ben ik het nieuwe lid bij Delicious-beauty. Iets over mezelf: ik heet Nynke, ben 13 jaar oud en hou heel veel van mijn familie, vrienden, muziek, lezen, dieren, paardrijden, films kijken en natuurlijk bloggen, fashion en beauty!

Annemijn en ik posten hier vlogs, revieuws, onze mening over beautyproducten, lifestyle.. Kortom: alles wat met beauty te maken heeft!

Have fun! 

Groetjes Nynke & natuurlijk Annemijn!


 

  Welkom op onze site!