paris memories foundation

27-04-2013 08:06

Ik heb deze foundation gekregen voor men verjaardag en 

daar was ik heel blij mee want ik had nog een foundation nodig.

De kleur was ook precies goed.

Deze foundation dekt niet geweldig maar dat heb ik ook niet echt nodig,

Ik heb de kleur 01, ik zal wel even laten zien hoe die er uit ziet.

(sorry dat de foto in spiegelbeeld is)

In de foundation zitten nog ! onderdeel het sponsje, het spondje gebruik 

ik ook gewoon en brengt ook goed aan.

De foundation brengt makkelijk aan je ziet geen strepen of onefen heden van de foundation dus dat is allenmaal

mooi !! Wat ik ook een heel groot voordeel vind is dat als ik de foundation op heb niet het iedee heb dat men huid 

niet meer kan ademen het voelt eigenlijk heel natuurlijk.

Als ik de foundation heb aan gebracht dan is mijn huid ook heel lekker zacht.

Ik zal even van de foundation een swatch zien

Ik ben dus fan van deze foundation omdat die niet heel veel dekking geeft en hij is makkenlijk op te bouwen.

Mijn huid voelt zacht als ik hem op heb en hij geeft ook niet dat hele erge poederige efect.

Hij kost ongeveer van de 3 tot5 euro.

Als jullie hier nog vragen over hebben mail ons dan gerust naar: delicious-beauty@live.nl

 

-xox- delicious-beauty

geschreven door: sarah 

—————

Terug


reageren

Geen commentaar gevonden.





Contact

delicious-beauty


Zoek je iets? Zoek het gerust op!


Hoii lieve mensen!

Zoals jullie weten ben ik het nieuwe lid bij Delicious-beauty. Iets over mezelf: ik heet Nynke, ben 13 jaar oud en hou heel veel van mijn familie, vrienden, muziek, lezen, dieren, paardrijden, films kijken en natuurlijk bloggen, fashion en beauty!

Annemijn en ik posten hier vlogs, revieuws, onze mening over beautyproducten, lifestyle.. Kortom: alles wat met beauty te maken heeft!

Have fun! 

Groetjes Nynke & natuurlijk Annemijn!


 

  Welkom op onze site!