Rituals, laughing buddha

31-05-2013 17:24

Hoi!

Vandaag ga ik aan jullie de nieuwe collectie van Rituals laten zien! De collectie heet Laughing Buddha en de producten geven je geluk. Door de mandarijn en sinaasappel die er bij de meeste producten in zitten ruikt deze collectie heel erg zomers! Ik ga nu laten zien welke producten er allemaal in de collectie zitten en hoe duur ze zijn. Ik ga bij 3 producten vertellen hoe het ruikt, hoe het werkt of wat het doet en de andere producten schrijf ik wel op maar dan zonder uitleg etc. ;)

 

Touch of happiness, Body créme.

In deze body créme zit zoete sinaasappel en ceder waardoor deze body créme zorgt voor een warme geur. Hij maakt je huid super zacht en de substantie is heel erg luchtig zodat hij goed kan worden aangebracht! Deze body créme kost 15,00.

 

Happy buddha, doucheschuim

Ik denk dat de doucheschuimen van rituals toch wel het bekentst zijn. Voor als je nog niet weet hoe het werkt: Je pompt wat douchegel op je hand en in contact met water veranderd de douchegel in doucheschuim! Deze doucheschuim ruikt super lekker naar mandarijn kost maar 8,00. Als je het toch iets te duur vindt of eerst even wilt kijken of je het lekker vindt ruiken zijn er ook mini's van bijna doucheschuimen van Rituals, deze zijn 4,00.
 

Fortune scrub, body scrub

In deze bodyscrub zitten Mandarijnen en Yuzu. Wat Yuzu is weet ik niet precies maar ze zeggen dat het geluk brengt. Of dat waar is weet ik niet maar het ruikt in ieder geval erg lekker! Deze scrub laat je huid er jonger uit zien en verwijderd alle dode huidcellen waardoor je huid suuuper zacht wordt, en zeg nou eerlijk. Wie wil dat niet? Hij kost 10,00 

 

Dat waren de producten met uitleg! Deze drie heb ik gekozen omdat die mij het meest aanspraken. In de lijst hieronder zie je de andere producten en de prijzen ervan!

Productlijst

-Mandarin luck, parfum olie. 13,50

-Mandarin bliss stick, Anti transpatrant stick (deodorant stick) 9,50

-Fortune Oil, douche olie 8,50

-Good luck scrub, body scrub 15,50

-Mandarin bliss spray, anti transparant spray (deodorant spray) 8,00

-Happy mist, bed and body mist 16,50

 

Dat waren alle producten uit de nieuwe collectie van Rituals, Laughing Buddha!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en ik zie jullie snel weer!

 

Doeidoeii!

x-x-x Delicious-Beauty

Geschreven door: Annemijn

 

P.S. Klik even op deze link: https://www.rituals.com/nl-nl/ritual/detail/24/laughing-buddha Dit is de link naar de site van Rituals. Hier staat meer informatie en kan je de            producten bestellen!

P.P.S. Laat in de comments achter of jij al een product hebt gekocht of waar je graag een review over zou willen zien!

 

 

 

 

—————

Terug


Reageren

Geen commentaar gevonden.





Contact

delicious-beauty


Zoek je iets? Zoek het gerust op!


Hoii lieve mensen!

Zoals jullie weten ben ik het nieuwe lid bij Delicious-beauty. Iets over mezelf: ik heet Nynke, ben 13 jaar oud en hou heel veel van mijn familie, vrienden, muziek, lezen, dieren, paardrijden, films kijken en natuurlijk bloggen, fashion en beauty!

Annemijn en ik posten hier vlogs, revieuws, onze mening over beautyproducten, lifestyle.. Kortom: alles wat met beauty te maken heeft!

Have fun! 

Groetjes Nynke & natuurlijk Annemijn!


 

  Welkom op onze site!