tea tree toner tabs

28-04-2013 16:02

Deze tabletjes van de lush zijn om je gezicht lekker te stomen.

Stomen maakt je poriën open en als je dan een masker op doet is dat lekker verzorgend.

Ik had stomen nog nooit gedaan maar toen ik een lush stoom tablet had ging ik natuurlijk

stomen en ik vond het echt heel lekker vooral toen ik klaar was.

Maar hoe stoom je nou eigenlijk? Je pakt een kom met kokent water 

je doet daar je tablet in (ik heb dit tablet zelf in drieën gedeelt) en dan je 

hooft boven de bak hangen een handoek boven je hooft om alles af te dekken en dan 

5 tot 10 minuten stomen !

Zo zit de tea tree toner tablet uit.

Dit tablet ruikt heel subtiel en heel fris dat is wel lekker 

Ik vind het ook een voordeel ik weet niet of het van dit tablet komt, maar

toen ik klaar was met stomen voelde mijn huid helenmaal fris aan echt super lekker.

Dit tablet is niet heel duur het is best buget proof want dit tabletje kost 1 euro.

 

Conclusie: lekker fris product en zeker aan te raden :)

Te verkrijgen bij de lush (maar dat wisten jullie waarschijnlijk al :) )

 

-xox- delicious-beauty

geschreven door: Sarah

—————

Terug


reageren

Geen commentaar gevonden.





Contact

delicious-beauty


Zoek je iets? Zoek het gerust op!


Hoii lieve mensen!

Zoals jullie weten ben ik het nieuwe lid bij Delicious-beauty. Iets over mezelf: ik heet Nynke, ben 13 jaar oud en hou heel veel van mijn familie, vrienden, muziek, lezen, dieren, paardrijden, films kijken en natuurlijk bloggen, fashion en beauty!

Annemijn en ik posten hier vlogs, revieuws, onze mening over beautyproducten, lifestyle.. Kortom: alles wat met beauty te maken heeft!

Have fun! 

Groetjes Nynke & natuurlijk Annemijn!


 

  Welkom op onze site!