Vaarwel!

10-08-2013 20:12

Mag ik een moment om vaarwel te zeggen tegen iemand die al heel lang in mijn hart zit maar er nu uit is gegaan, mijn trouwe computer. haha! Hij is een paar weken geleden officieel dood verklaard. daardoor kwamen er steeds maar geen berichten van me. Hoe type ik dit nu dan? Op de laptop van m'n ouders, duh! ;)

Ik mag hier afentoe op dus verwacht niet al teveel!

 

TOT SNELLL!

 

x-x-x Delicious-Beauty

Annemijn

—————

Terug


Contact

delicious-beauty


Zoek je iets? Zoek het gerust op!


Hoii lieve mensen!

Zoals jullie weten ben ik het nieuwe lid bij Delicious-beauty. Iets over mezelf: ik heet Nynke, ben 13 jaar oud en hou heel veel van mijn familie, vrienden, muziek, lezen, dieren, paardrijden, films kijken en natuurlijk bloggen, fashion en beauty!

Annemijn en ik posten hier vlogs, revieuws, onze mening over beautyproducten, lifestyle.. Kortom: alles wat met beauty te maken heeft!

Have fun! 

Groetjes Nynke & natuurlijk Annemijn!


 

  Welkom op onze site!