Van alless

20-09-2013 22:13

Heeee people!

Als eerste wil ik Annemijn bedanken dat ze zo'n geweldige vriendin is en dat ik het super vind dat ik mee mag helpen met het beheren van de site!

Natuurlijk komen er nog veel meeeeer reviews, vlogs, berichten enz enz

Maar als jullie tips hebben, horen wij het graag en kan je een email sturen via ons email-adres We wachten op jullie reacties.

Veel plezier op de site!

—————

Terug


Contact

delicious-beauty


Zoek je iets? Zoek het gerust op!


Hoii lieve mensen!

Zoals jullie weten ben ik het nieuwe lid bij Delicious-beauty. Iets over mezelf: ik heet Nynke, ben 13 jaar oud en hou heel veel van mijn familie, vrienden, muziek, lezen, dieren, paardrijden, films kijken en natuurlijk bloggen, fashion en beauty!

Annemijn en ik posten hier vlogs, revieuws, onze mening over beautyproducten, lifestyle.. Kortom: alles wat met beauty te maken heeft!

Have fun! 

Groetjes Nynke & natuurlijk Annemijn!


 

  Welkom op onze site!